четвъртък, 13 юли 2017 г.

Албум-дневник за бременни

Днес Ви показвам нещо ново за мен. Изпълнението си беше предизвикателство. Аз самата не съм си водила дневник през бременностите и не бях съвсем сигурна дали съм включила всичко необходимо.
Има тагчета, на които да се напише името на майката с очаквания термин и друго, с датата на раждане и името на бебето. Място за 2 снимки за всеки месец от бременността и 1-та снимка на вече роденото бебче. За всеки месец има по 2 листа за бележки. Сложих също плик за теста за бременност, лист за датите и часовете за консултации, лист за мерките на бъдещата мама, място, където може да записва какво й се хапва, лист с планирани покупки и лист с избрани имена за момче и за момиче.
Имах свобода за избора на цветове затова се спрях на ярки и цветни шарки.














Noor Design-uk-July Challenge - use Die Cuts
Fabrika Decoru-The Magic Stories with Gleb Goloubetski /Моето вдъхновение тази картина/

3 коментара:

BEARKIS каза...

Определено ще допринася за настроението през този , макар прекрасен, но нелек период!!!Браво,Маги!

Поли Христова каза...

Прекрасно изпълнение :)

анна каза...

Красивая работа!
Спасибо за участие в нашем задании!
Фабрика Декору

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails