понеделник, 21 март 2016 г.

Балончета

Още не съм изпълнила плана със всички намислени теми за журнала. Направо не мога да повярвам колко нови идеи изникват. Чудя се на себе си защо толкова време се дърпах от журналите?!
Тези странички се "родиха" много спонтанно. Рецептата-една забравена статия в Картишок, припомнена ми от Иренка, 2 вдъхновения от арт журнали на тема балони/от Джиджи и това видео/ и голямо желание да изпробвам новия си стенсил на Cadence.  
За основата използвах два спрея, единия от които си го направих сама. Жалко, че фотоапарата не "улови" блестящите им частици.




We Love 2 Create Challenge-Anything Goes Mixed Media

3 коментара:

Irena Stefanova каза...

Магиии! Не знам кое повече ми харесва!!! Че съм направила нещо за твое вдъхновение(напълно умишлено ги пиша тези работи из блога си); посланието или самата страничка! Невероятно креативна, идейна и въздействаща е, и отразява реалността ни. Много ме разват страничките ти и с вълнение отварям всеки пък линка, но този път ме зарадва особено.
прегръдки
Ирена

bejko каза...

Посланието в комбинация от цветове и мехурчета е идеалната комбинация за тази страничка! Радвам ти се как успяваш да запълниш журнала с толкова интересни и идейни странички, както и с нетърпение очаквам да видя всяка твоя следваща!
Поздрави!

Te4eto каза...

Жестока страничка!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails