събота, 16 май 2015 г.

Моят арт журнал 2

Както и преди писах, това им е хубавото на арт журналите, че можеш каквото си искаш да мацаш. :) За първите странички просто заложих на любима цветова комбинация. Наклепах листите и пръстите си порядъчно с дистрес мастила, направих тук-там малко релеф и имитирах шевовете с кафяв копик маркер.


За следващите странички първо си харесах цитата. Отново използавах релефна паста и боядисах с акрилни боички.
Страничките не са нищо особено, но ми действаха доста разтоварващо.

3 коментара:

Irena Stefanova каза...

Много релаксиращо действа арт-журнала, наистина. Втората страничка, с мисълта на Пикасо ме усмихна. Трябва да опитам и аз това със синьото и червеното :)

KalySto каза...

И двете са хубави, но втората ми грабна сърцето! Наистина е голям кеф да си мацащ без притеснение.

Kati каза...

Маги, подхода ми към страничките е същия - любима цветова комбинация...(първата ми допада много тук) или пък готина мисъл.. достатъчно е да те усмихне като го отворих в кофти време, когато имаш нужда от вдъхновение.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails